Соціальна реклама Межиріч

Інтерв'ю учня Петренко О.О з агрономом ТОВ "Зоря" Удовенко О.В.

Зустріч з ветераном Веливої вітчізняної війни Нарівським П.

музей спорт

висловлювання дітей щодо телебачення

Бондаренко Юлія

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ І-ІІІ ст..№ 1

ім. І.С.Обдули

Павлоградського р-ну

Дніпропетровської обл

Твір-звіт

Діти і телебачення

Багато дітей, у вільний час, дивляться телевізор. Діти набагато частіше дивляться телевізор, ніж дорослі. Наше телебачення пропонує велику, і різну кількість каналів. Телевізор може дати дітям: можливість розслабитися, забути щоденні проблеми, піти від страхів і переживань; Можливість знаходження відповіді на питання, відпо­віді на які не може отримати у дорослих через їхню за­йнятість; Можливість зрозуміти за допомогою телевізора, що таке «добре» і що таке «погано»; Розвиток пізнання, підвищення культурного рівня; Знайомство із різними явищами в різних областях знань; Розвиток уяви, фантазії, емоційної сфери.

Я зустрілася з дівчинкою, звати її Вікторія, їй 8 років, та попросила відповісти на такі питання:

-Скільки годин в день ти дивишся телевізор?

- приблизно 3-4 години, а коли хороша погода, не дивлюсь телевізор, бо з друзями граємо на вулиці

-Коли ти вмикаєш телевізор?

- у вільний час, а в будні дні ввечері постійно дивлюсь телевізор

-Які передачі твої найулюбленіші?

- я обожнюю дивитися "Вітальку" (посміхнулась) а ще "Вороніни"

-Ти дивишся телевізор сама, чи з батьками?

- коли як, іноді сама, а іноді з батьками, але частіше все таки з батьками

Ти любиш дивитися мультики?

- так

-А який твій найулюбленіший?

- "Лунтик"(сміється) я його просто обожнюю

-Якщо по телевізору йде фільм/серіал який ти вже бачила, ти його будеш дивитися?

- так, якщо це моя улюблена передача, то я можу дивитися скільки завгодно

-Ти регулярно дивишся свої передачі/мультики?

- так,кожного дня, ввечері

-На що тебе надихає телебачення?

- не знаю,(трохи подумавши) мабуть ні на що,мені просто цікаво подивитися передачі, і просто відпочити

-Чи обговорюєш ти ці передачі зі своїми однокласниками/друзями?

- так,адже майже всі дивляться ці передачі

-Чому ти полюбила ці передачі?

- тому що можна посміятися, вони жартівливі, і є багато цікавого (посміхнулась)

-Чи говорять тобі батьки, щоб ти менше дивилася телевізор?

- так,постійно,вони говорять що втрачається зір, але ж я не так і багато дивлюся телевізор,як їм здається(обурена)

-Якби під час твоїх улюблених передач друзі запропонували тобі пограти на вулиці, чи погодилася ти?

- (трішки вагаючись) мабуть так, адже передачі повторяються

-Тобто тобі все ж таки важливіше пограти з друзями, аніж подивитися телевізор?

- так,і це корисніше

-Дякую за відповіді, бувай!

- бувай

Висновок: на мою думку, все ж таки як би діти не любили дивитися телевізор, але друзі для них важливіші. Батькам важливо знати, що дитина запам'ятала та зрозуміла, що справило на неї особливе враження. Добре, якщо батьки дозволять дитині для перегляду дитячих пере­дач запросити своїх товаришів. Діти зможуть обмінятися враженнями, разом брати участь в якій-небудь корисній справі, кожний з них виявить свої уміння, знання. Аде ще краще,якщо діти замість телевізора зі свохми товаришами будуть розважатися не біля телевізора!

Твір-звіт

Діти і телебачення

Багато дітей дивляться телевізор під час відпочинку. Але для декого це головне джерело інформації. Діти набагато частіше дивляться телепередачі , ніж дорослі. Можна вибрати передачу , яка тобі найбільше до вподоби. Телеканали України включають продукування передач політичного , молодіжного, спортивного спрямування та розважальних програм. Провівши опитування , я з’ясувала , що більшість дітей десяти років проводять свій вільний час біля телевізора.

Я зустрілася з десятирічною дівчинкою Катею та попросила її відповісти на мої запитання.

-Скільки годин у день ти дивишся телевізор?

Приблизно 4,5 – 5 годин у день.

-Ти проглядаєш телепередачі відразу ж після приходу зі школи?

Ні. Так як у мене заняття в музичній школі , то я починаю дивитись телевізор після 6 годин вечора.

-Коли ти вимикаєш телевізор?

У будні дні , приблизно, о 10.30, а в вихідні дні о 19.00 годині.

-А у вихідні ти відпочиваєш, сидячи перед екраном телевізора?

Так ( сміється), я дивлюсь телевізор увесь день.

-А які передачі ти дивишся?

Я не знаю ( трохи подумавши),« Вороніни».

-Як ти відносишся до того , що у серіалах дедалі частіше повторюється одна й та сама серія. Наприклад, разів 10.

Мене це не хвилює. Навпаки, мені це подобається.

-Ти дивишся мультики?

Ні , вже не дивлюсь.

-Який тип фільмів тобі подобається?

Пригодницькі.

-Подобається дивитися романтичні комедії?

Ні , я таке не дивлюся.

-Чому?

Не знаю.

-Які канали ти найчастіше дивишся?

Ι місце - ТЕТ, ΙΙ місце –ICTV, ΙΙΙ місце – Новий.

-А що ти дивишся на цих телеканалах ?

По ТЕТ – «Універ», по Новому- « Вороніни», а на ICTV на вихідних ідуть класні художні фільми.

-Ти чи твої батьки звертають увагу на значки ●▲■ ,чи вони тобі байдужі?

Звертаю увагу. Квадрат не дивлюсь , а трикутник можу дивитися і сама , і з батьками. Частіше сама.

-Батьки дивляться телевізор разом з тобою?

Ну, так.

-А ти вибираєш разом з батьками фільм, який ви будете дивитись?

Коли як.

-Чи рекомендують вони тобі будь – які фільми?

Наукові. Вони мені ітак подобаються.

-Що ти хотіла б змінити у програмі телепередач?

Хотіла б , щоб під час реклами показували цікаві новини.

-Тобі подобається реклама?

Так, але я б хотіла, щоб вона була коротшою.

-Яка саме реклама подобається тобі?

Про цукерки.

-Катю, ти використовуєш де-небудь інформацію отриману з телепередач.

Так, я обговорюю її з друзями, вона необхідна на уроках.

-Коли ти дивишся музичний канал, які думки до тебе приходять?

Пісню, яка мені сподобалася, я можу співати вдома, можу намалювати персонаж з мультика.

-Що ти хотіла б змінити в телебаченні?

Хотіла б , щоб було побільше фільмів.

Підлітки дивляться телевізор від 1, 5 до 4 годин на добу. Тому телепередачі повинні бути розумними, мати позитивний вплив на людей, щоб діти не перетворювалися на пасивних споглядачів, а прагнули зробити щось корисне і добре, стимулювали інтелектуальний розвиток. Телепрограми повинні збагачувати світогляд дитини і давати додаткову інформацію до шкільної програми, заохочувати дітей ставати розумнішими та креативнішими.

Від себе хочу додати, що на телебаченні треба змішувати добру та тривожну інформацію. Адже проглянувши новини на будь-якому каналі, залишається більше поганих емоцій, ніж тих, які дають людині задоволення , веселий настрій, бажання жити і творити. Це головний недолік новин і телепрограм в цілому.

А батькам треба більше звертати увагу на те, що дивляться їх діти. Може навіть зробити пристрій, який дасть змогу заблокувати ті передачі, які не бажано переглядати дітям. Треба змінити значки(●▲■), або зробити нові, адже вони майже завжди помилкові.

Дика Тетяна

Учениця 10 Б класу

Межиріцька ЗШ№1

ім..І.С.Обдули

Павлоградський район

Дніпропетровська область

Діти і телебачення

На сьогодні телебачення відіграє важливу роль у житті людини , для багатьох дітей телебачення замінює книгу. Підлітки, дивлячись телевізор бачать насильство та шкідливі звички героїв і добре приймають їхні дії, повторюючи за ними . Але є й хороші новини: діти дивлячись передачі навчаються не тільки негативному, але й позитивному від героїв.

Я вирішила провести опитування серед дітей, та запитати який має вплив медіапродукції на них. На мої запитання відповіла дівчина дев`яти років Жаворонкова Валерія учениця 4 класу. Валерія навчається добре і має гарні оцінки.

- Скажи Валерія, яке місце займає телебачення у вашому житті?

- Я дуже люблю дивитися телевізор.

- Як часто і скільки ти дивитесь телевізор?

- Весь вільний час.

- Які правила перегляду телевізора в сім`ї?

- Немає ніяких правил.

- Що любиш в телепродукції і що не подобається ?

- Люблю гумористичні серіали, мультфільми. Не подобаються фільми жахів.

- Що знаходиш для себе в телебаченні?

- Цікаві мультики.

- На що воно тебе надихає?

- Надихає на відпочинок.

- Як використовуєш отриману інформацію?

- Дивлячись шоу «Х-фактор» учусь гарно співати.

- З ким обговорюєш?

- З друзями.

- Про що мрієш ?

- Щоб показували більше мультфільмів.

- Чого лякаєшся, або соромишся?

- Я боюсь дивитись фільми жахів.

- Яким би ти хотіла бачити телебачення в майбутньому?

- Незнаю.

Отже, як бачимо з телебачення ми багато дізнаємося, але треба робити вибір, що залишити, а що не слід показувати взагалі.


Гузь Олена

10-А клас

Межиріцької ЗШ І-ІІІ ступенів №1

ім..І.С.Обдули

с.Межирічі

Павлоградського району

Дніпропетровської області

Діти і телебачення

Телебачення грає дуже важливу роль в нашому житті . Це постійне джерело розваги і інформації . Багато підлітків вважають за краще проводити свій вільний час за проглядання улюблених передач . Я вирішила перевірити на учнях вплив медіапродукції .

Я поставила кілька запитань дев`ятирічному Муштату Сергію, учню 4 класу .

- Скажіть Сергію . Яке місце займає телебачення в вашому житті ?

- Телебачення це не головне в моєму житті . Я люблю футбол.

- Як часто і скільки ви дивитесь телевізор?

- Два рази на добу .

- Які правила перегляду телебачення є у вашій сім`ї?

- Мої батьки забороняють мені дивитися по телебаченню кримінальні фільми, та фільми жахів .

- Що любите і що не подобається в телепродукції ?

- Подобається шоу « Україна має талант» , «Х-фактор» , футбольні матчі, а не подобаються фільми жахів .

- Що знаходите для себе в телебаченні ?

- Цікаві телепередачі про тварин , дає змогу дізнатися більше .

- На що воно вас надихає ?

- Дивлячись телевізор я відпочиваю .

- Як використовуєте отриману інформацію ?

- Хочеться грати в футбол так, як відомі футболісти .

- З ким обговорюєте ?

- З друзями , батьком .

- Про що мрієте ?

- Як найбільше мультфільмів .

- Чого лякаєтесь або соромитесь ?

- Фільмів жахів .

- Яким би хотіли бачити телебачення в майбутньому ?

- Більше хороших мультиків (щоб там не бились і дурнів не зображали), ігор, кін про дітей..

Отже , з телебачення ми дізнаємося багато цікавого , але слід враховувати думку дітей , щодо медіапродукції .

Яворська Аліна

10-А клас

Межиріцької ЗШ І-ІІІ ступенів №1

с.Межирічі

Павлоградського району

Дніпропетровської області

Твір- звіт

Діти і телебачення

Я вирішив поговорити з ученицею 5 класу Половною Тетяною (11років).на тему ролі телебачення у її житті. Таня весела, кмітлива дівчинка. Вона навчається в школі естетичного виховання, любить співати, танцювати. Ось, що вона мені розповіла.

Таню, яке місце у твоєму житті займає телебачення?

- Телебачення є невід’ємною частиною мого життя. Тому що дивлячись телевізор я можу відпочивати і вчитись.

Як часто ти дивишся телевізор?

- Телевізор дивлюся щодня. Іноді довго 2-3 години, а іноді ні, 30-10 хвилин.

Які правила перегляду телевізора є у вас в сім’ї?

-правил у нас в сімї не багато:

1) не дивитися телевізор після 22:00.

2) не дивитися програми позначені червоним квадратом.

3) дивитися телевізор лише у вільний від навчання час.

Що ти любиш і що тобі не подобається в телебаченні?

- Мені подобаються дитячі мультфільми і деякі підліткові серіали, але найбільше не подобаються довгі реклами. Особисто я вважаю що на рекламу потрібно відводити не більше як 5 хвилин!

Що ти знаходиш для себе в телебаченні?

- Насамперед відпочинок. Мені приємно відпочивати за улюбленим серіалом або мультфільмом. Також іноді дивлячись телевізор я можу дізнатися про щось цікаве, дивитися новини.

На що тебе надихає телебачення?

- Деякі телепередачі розповідають про те як зробити щось своїми руками з паперу, або пластиліну. Ці передачі надихають мене зробити це самій.

Як ти використовуєш отриману інформацію?

- Отриманою інформацією я можу поділитися з друзями, батьками, або використати на уроці.

З ким ти обговорюєш отриману інформацію?

- Найчастіше з друзями, але іноді і з батьками. Також отриману інформацію з новин ми обговорюємо на інформ. Годині.

Про що ти мрієш?

- Я мрію про золоті сережки, новий велосипед і стрибнути з парашутом.

Чого ти лякаєшся чи соромишся у телебаченні?

- Іноді я випадково вмикаю фільм в якому показують вбивства, кров, насильство. І це мене лякає.

Яким би ти хотіла бачити телебачення у майбутньому?

- Я сподіваюся що у майбутньому зменшать кількість реклами, і збільшать кількість мультиків. А також зменшать кількість насилля на екрані.

Сучасне телебачення дуже впливає на психіку дітей. Багато хлопчаків надивившись мультиків про війни вибігають на вулицю і б’ються палками, і іноді це погано закінчується. Тож на мою думку далеко не всі телепередачі можна взагалі показувати людям. Також у сучасному телебаченні забагато реклами. І я вважаю, що рекламу сигарет та алкоголю взагалі потрібно заборонити!

Дудко Юлія

Учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ №1 І-ІІІст.

Ім.І.С.Обдули

Павлоградського р-ну

Дніпропетровської обл-ті

Твір-звіт

Діти і телебачення

Телебачення займає важливу роль у житті людини.На сьогодення більшість дітей дивляться телепередачі,і самі не помічаючи,що страждають від самої телепродукції.Адже,насильство,агресія та некультурщина погано впливають на психіку дитини.Діти набагато частіше дивляться телепередачі,ніж дорослі,тим самим ще більше набираються поганих звичок від героїв передач,фільмів,мультиків.Але є і добрий вплив телепродукції на дитину.Багато дітей дивляться телевізор під час відпочинку,хоча цей вільний час вони можуть провести на вулиці,з друзями.Я вирішила перевірити на учнях вплив медіа продукції.

Я поставила кілька запитань дев’ятирічному Дудко В’ячеславу,учню 3 класу.

-Скажіть,Славіку.Яке місце займає телебачення у вашому житті?

-Телебачення не головне у моєму житті.Я більше люблю грати у комп´ютера.

-Як часто і скільки дивитесь телевізор?

- Коли маю вільний час.2-3 рази на день,по 30 хвилин.

-Які правила перегляду телебачення у вашій сім´ї?

-Батьки не дозволяють багато дивитися,обмежують час перегляду.

-Що любиш дивитися по телебаченню?

-Я просто обожнюю мультфільми.Люблю дивитись «Наруто»,»Губка Боб»,»Сімпсони»,»Том і Джеррі».

-А що не подобається?

-Я не люблю наукові передачі.Мені здається,що для них я ще малий.Мені більш цікаві мультики та комедії.

Але мені подобаються не всі мультфільми.Є такі,що дивитися їх не хочеться,бо вони якісь страшні,безкорисливі,не несуть у собі корисну для дітей інформацію

-Що корисного ти для себе знаходиш в телебаченні?

-Для себе я беру лише хороше та корисне,адже мультфільми добрі та веселі.

-На що воно тебе надихає?

-Мене нінащо не надихає.

-З ким ти обговорюєш те,що подивився?

-З друзями у класі,з мамою або сестричкою.

-Чого ти лякаєшся?

-Я лякаюсь,коли по телебаченню йдуть фільми жахів.

-Яким би ти хотів бачити телебачення у майбутньому?

-Я мрію в майбутньому бачити телебачення без агресії та насильства,також,щоб було побільше програм для дітей,як повчальних,так і розважальних,щоб нам було цікаво та захопливо дивитися!

Взявши інтерв`ю у третьокласника,я дізналася,що дітям більш подобається проводити час біля телевізора та комп`ютера,а лише частина дітей вибере пограти на вулиці з друзями.

Треба якнайшвидше вирішувати цю проблему,адже діти-це наше майбутнє.Якщо майбутнє покоління і далі буде вести такий спосіб життя,то багато дітей постраждає тому,що те,що діти дивляться по телевізору,не завжди корисне для них,а навпаки,погіршує їх уяву про гарне ,повноцінне та щасливе життя,убиваючи дитячу психіку.Це головний недолік телебачення.

Нарівська Надія

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ I-IIIст.№1

ім.І.С.Обдули

Павлоградського району

Дніпропетровської області

Твір-звіт

«Діти і телебачення»

Телебачення - загальний термін, що охоплює всі аспекти технології та практичної діяльності, пов’язаних з передачею зображень із звуковим супроводом на далекі віддалі. Телебачення є потужним засобом комунікації, засобом масової інформації.

На сьогодні тема «Діти і телебачення» є актуальною, так як вона невід’ємна частина нашого світу. Більша частина дорослих не приділяє уваги на те, як і скільки їхня дитина переглядає телевізор. В наш час батьки повинні звертати як найбільше уваги,так як у дитини тільки формується психіка, тому подальше її життя в їхніх руках. Адже скільки шкідливого та не зовсім корисного отримує дитина при перегляді телевізора не задумуючись,що все це впливає на її розвиток.

Я замислилась над цим запитанням і взяла інтерв’ю в учениці 6-го класу – Абраменко Оксани.

- Як часто і скільки ти переглядаєш телевізор вдома?

- Я дивлюся майже кожного дня по 1-2 години.

- Які правила при перегляді є у твоїй родині?

- Майже ніяких, тільки не сидіти близько до екрану телевізора, бо це шкодить моїм очам.

- Що тобі подобається і не подобається у телепродукції?

- Не подобається надто багато новин про вбивство,а подобається різні програми, наприклад: «Герой України», «Ревізор», «Teentime» та звичайно мультфільми.

- Як використовуєш отриману інформацію?

- Я можу розказати про побачене друзям.

- Чого ти лякаєшся у телебаченні?

- Я не можу сказати що я чогось боюсь, але мені неприємно дивитися де є новини з катастрофами, вбивствами та пограбуванням.

- Чого ти соромишся у телебаченні?

- Де є не цензурні висловлювання ( у кінофільмах, новинах, телепрограмах) при перегляді разом з батьками.

- Ти обговорюєш отриману інформацію?

- Інколи можу обговорити з однолітками.

- Яким би ти хотіла бачити телебачення в майбутньому?

- Я хочу більше нових дитячих мультфільмів без жорстокості, більше програм про дітей та можливо повчальних.

Я сподіваюсь, що це інтерв’ю допоможе батькам усвідомити проблему, задуматися над нею і докласти зусиль, щоб допомогти дітям розвивати свої задатки, а не знищувати їх через надмірний, безконтрольний перегляд телепередач.

Полякова Аліна

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ I-IIIст.№1

ім.І.С.Обдули

Павлоградського району

Дніпропетровської області Твiр-звiт

«Дiти i телебачення»

На мою думку: телебачення дуже змiнилося з тих пiр як його винайшли, а саме телебачення було винайдено в 20- столiття i вiд тодi поступово стало звичним в оселях людей в рiзних областях дiяльности. З тих часив змiнилися також и передачi якi переглядали люди. Якщо ми моли б машину часу то я б хотiла побачити ще перщi кроки розвиття телевiзора до нових бiльшь розвиненних передач, тому ми дуже зробили великi кроки до нових технологий й людство - мае бильше натхнення до телевизора!!!

1.Як часто и скiльки дивиться телевiзор дитина?

- Вiльного часу майже не вистачае щоб дивитися телевiзор але для перегляду новин i декiлька передач я находжу вiльний час для перегляду;

2. Якi правила перегляду телебачення в сiм’i дитини?

- У нашiй сiм’i немае правил…

3. Що знаходить для себе дитина в телебаченнi?

- у телебаченнi дитина може знайти цiкавi теле-передачi якi цiкавi для неi;

4. На що воно ii надихае?

-Надихае на новi погляди до природи(якщо це теле-перидачi про природу);

5. Як використовуе отриману iнформацiю,з ким обговорюе, про що мрiе , чого лякается або соромится?

- Iнформацiю можна використати по рiзному як в розмовi так i в натхненнi, обговорювати отриману iнформацию можна з подругами або з батьками,яка теле-передача така и мрiя, лякатися тоди коли передача про ужастiки…

6. Якими би хотила бачити телебачення в майбутньому?

-На мою думку телебачення повинне бути бильшь цикавим для перегляду;

7. Опис реальних випадкив у житти дитей?

-Випадки е але iх можна виправляти якщо телебачення буде бильш м’якищим до передач та мультфильмiв…..

Петренко Олександр

Учень 10 класу

Межиріцької ЗШ І-ІІІ ст. №1

Ім. І.С.Обдули

Павлоградського р-ну

Дніпропетровської обл.

Твір-звіт

Діти і телебачення

Телебачення відіграє дуже важливу роль в нашому житті. Це постійне джерело інформації. Багато підлітків вважають за краще проводити свій вільний час за переглядом улюблених передач. Я вирішив перевірити на учнях вплив медіа продукції.

- Я задав декілька питань десятирічному Петренко Денисові, учню 5 класу.

- Скажи, Денис, як часто ти дивишся телевізор?

- Я дивлюсь телевізор кожний день, приблизно по 3-4 години.

- Які правила перегляду телебачення є в твоїй сім’ї?

- В моїй сім’ї немає ніяких правил перегляду телебачення.

- Що любиш дивитися по телебаченню?

- «Морські дияволи», «Прокурорська перевірка», «Губка боб», «Україна має талант»

- На що надихають тебе ці фільми?

- Ці фільми мене нінащо не надихає.

- З ким обговорюєш отриману інформацію?

- Я обговорюю отриману інформацію з друзями, батьками, братом.

- Про що мрієш?

- Я хочу побувати на «рестлінгі»

- Чого лякаєшся в перегляді телебачення?

- Лякаюся фільмів-жахів, мені взагалі не подобається їх дивитися.

- Яким би хотів бачити телебачення в майбутньому?

- Я б хотів бачити телебачення більш цікавішим, щоб транслювали мультфільми, які б були дозволені для перегляду дітям. Бажаю, щоб транслювали більше російських і українських фільмів, тому що іноземні мені не дуже подобається дивитися.

Взявши інтерв’ю у Петренка Дениса, учня 5 класу, я вирішив, що молодшому поколінні потрібно менше дивитися телебачення, а більше гуляти на свіжому повітрі та розвиватися фізично.

Шинкаренко Тетяна

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ I-IIIст.№1

ім.І.С.Обдули

Павлоградського району

Дніпропетровської області

Твір-звіт

"Діти і телебачення"

Телебачення на сьогоднішній день стало чи не найголовнішою річчю в нашому житті.Телебачення займає весь вільний час у дітей,роблячи їх залежними.Перегляд телевізійних передач,реклами,фільмів і т.п.негативно впливає на поведінку дитини,адже вона повністю поглинає в себе все побачене.Але інколи телебачення є корисним,тобто перегляд тих програм що вміщяє в себе цікаву і потрібну інформацію.Тому я хочу провести опитування у учнів нашої школи як вони відносяться до телебачення.Для того щоб опитати я взяла ученицю 10 класу Дудко Юлію.

-Юлія я хочу задати тобі кілька запитань щоб дізнатися як ти відносися до телебачення.

-Добре, давай.

-Як часто і скільки дивися телевізор?

-Телевізор дивлюсь не часто,адже вільного часу обмаль;якщо дивлюся,то хвилин 30-60.

-Які правила перегляду телебачення в сім'ї?

-Батьки не дозвляють довго дивитися телевізор.

-Що любиш і що не подобається в телепродукції?

-Мені дуже подобається дивитися розважальні програми,але я не люблю дивитися жорстокі фільми.

-Що знаходиш для себе в телебаченні?

-Майже нічого.

-На що воно тебе надихає?

-Все залежить від тієї програми яку я переглядаю.Наприклад:якщо я дивлюся програму про спорт то хочеться зайнятися собою.

-Як використовуєш отриману інформацію,з ким обговорюєш,про що мрієш,чого лякаєшся або соромишся?

-Я майже її не використовую,можу побачити якусь цікаву програму і обговорити її з друзями,інколи з батьками.В телебаченні мене мало що лякає,а в майбутньому я мрію щоб на телебаченні показували більш цікавих,захоплюючих,та веселих програм.

-Яким би ти хотіла бачити телебачення в майбутньому?

-Я б дуже хотіла щоб на телебаченні було менше агресії,і щоб цю агресію замінили на більш яскраві,веселі та смішні програми.

-Дякую, тобі за інформацію.

З цього випливає,що є батьки які ще хочуть вберегти свою дитину від залежності телебаченням. На мою думку від не бажаної інформації можна вберегтись самому,тобто уникати тієї інформації яку ви вважаєте для себе не корисною,або переключати свою увагу на щось більш корисне або цікаве,і звичайно ж більше часу проводити з своїми друзями та однолітками,адже це є чи не найкращою розвагою для тебе.А в майбутньому дуже хотілося б щоб на телебаченні зникла ця жорстокість, яка виражається в деяких фільмах чи телепередачах,а потім на дітях які ними захоплюються!І важливою рисою для мене в телебаченні було б трішки тих мультфільмів чи програм які б розповідали дітям,що не все таке жорстоке в нашому світі,і що є такі розважливі та веселі моменти які трапляються в нашому житті, аніж перегляди про вбивство чи смерть персонажа!

Висловлювання учнів "Інтернет та діти"

Полякова Аліна

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ I-IIIст.№1

ім.І.С.Обдули

Павлоградського району

Дніпропетровської області

Твiр-звiт

«Молодь та Iнтернет»

1.Скiльки часу зазвичай щодня користуешся iнтернетом?

- користуюсь iнтернетом 20 хвилин кожну годину…

2. Чи плануешь наперед, скiльки часу будеш перебуати в Iнтернетом? -так

3. Чи вдается зазвичай дотримуватися запланованих чвсових меж?

-звичайно

4. З якою метою користуешся iнтернетом?

-для здобутку iнформацii…

5. Чи користуешся соцiальними мережами? -так

6. З якою метою користуешся соц-мережами? -щоб згаяти час

7. Що подобаеться i що не подобаеться в iнтернетi? -все подобаеться…

8. Що корисно в iнтернетi для тебе? -нiчого

9. Що е в iнтернетi небаженим? - реклама або спами

10. Отримуешь задоволення вiд користування? -iнодi

11. Якою цос-мережамою ти користуешся? - VKONTAKTE.RU

12. Що на твою думку краще: вiртуальне чи реальне життя? - звичайно реальне життя

13. Ти краще вибириш сидiти в Iнтернетi чи дивитися телебачення ,чи займатися спортом? -найкрще займатися спортом!!!

На мою думку: iнтернетом користуються майже всi…бiльшiсть не задумаються що iнтернетом руйнують власне життя замiсть того щоб зустрiтися i побалакати по душам, я за те щоб iнтернетом користувалися як найменше i бiльше займалися спортом, а не перибували в мережi ! СИДIТИ ЧИ НЕ СИДIТИ – КОЖЕН ВИБЕРЕ ДЛЯ СЕБЕ САМ. ВСI МИ СВIДОМI ГРОМАДЯНИ!!!!!

Петренко Олександр

Учень 10 класу

Межиріцької ЗШ І-ІІІ ст..№ 1

Ім. І.С.Обдули

Павлоградського р-ну

Дніпропетровської обл

Твір-звіт

Інтернет і діти

Ми сьогодні живемо в 21 ст, і обійтися без інтернету практично неможливо. Тому я взяв інтерв’ю щодо користування інтернетом.

• Часові особливості користування інтернетом.

- Скільки часу зазвичай щодня користуєшся інтернетом?

- Залежить від необхідності, приблизно 2-3 години на день.

- Чи плануєш наперед, скільки часу будеш перебувати в інтернеті?

- Іноді планую, але взагалі не планую.

- Чи вдається зазвичай дотримуватися запланованих меж?

- Так, вдається.

• Мотиваційні особливості користування інтернетом.

- Із якою метою користуєшся інтернетом?

- Для пошуку інформації та для спілкування.

- Чи користуєшся соціальними мережами?

- Так.

- З якою метою користуєшся соціальними мережами?

- Для спілкування з друзями, однокласниками.

- Що подобається і що не подобається в інтернеті?

- Подобається наявність великої кількості інформації. Не подобається реклами, які з’являються з правого або з лівого боку сторінки.

- Що корисним є в інтернеті?

- Наявність інтернет-магазинів, що є дуже зручно.

- З якими небезпеками пов’язаними з інтернетом стикались?

- Не стикався із небезпеками.

- Що би ви хотіли змінити, додати до інтернету?

- Нічого.

- Чи отримуєш задоволення від користування інтернетом, з чим можеш порівняти інтернет?

- Задоволення отримую, але не можу порівняти ні з чим.

• Різновиди інтернет-практик.

- Чим саме займаєшся в інтернеті?

- Шукаю різну інформацію, переглядаю картинки, відео та спілкуюся в соціальних мережах.

- Які інтернет-ресурси найчастіше використовуєш?

- Пошукову систему.

- Якою соціальною мережею користуєшся?

- «Vkontakte».

- Тою, що і батьки чи іншою?

- Іншою.

- Чи читаєш сторінки учителів, інших дорослих?

- Іноді.

- Якими інтернет-ресурсами не користуєшся взагалі?

- Tвітер, Бінг.

- Чому?

- Не було необхідності.

- До чого інтернет спонукає в реальному житті, реальному спілкуванні?

- До зустрічей, найчастіше до сварок.

- Що інтернет обмежує в реальному житті?

- Сміливість.

Я зробив висновок, що без інтернету ми вже не можемо обійтися. Тому ним потрібно користуватися але в певних межах.

Шинкаренко Тетяна

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ I-IIIст.№1

ім.І.С.Обдули

Павлоградського району

Дніпропетровської області

Твір-звіт

"Діти та Інтернет"

Інтернет-це залежність усього світу. Зараз без Інтернету молодь не уявляє свого життя.Весь вільний час вони перебувають у соціальних мережах,а з часом вони стають залежними від нього!В наш час можна спостерігати картину дійсно залежну молодь від інтернету,вони весь час знаходяться в соціальних мережах не звертаючи на те,що відбувається біля них!Вони стають жити віртуальним життям,перестають звертати увагу на своїх друзів ігноруючи їх,а потім залишаються самі,не уявляючи того що їхнє життя втратило сенс…Я дуже хочу запитати свою однокласницю ученицю 10 класу Гавриченко Вікторію,адже вона любить перебувати в інтернеті.Добре приступимо.

-Привіт,я хочу задати тобі кілька запитань щодо того,як ти відносишся до користуванням інтернетом.

-Добре давай.

-Скільки часу зазвичай користуєшся інтернетом?

-3 години.

-Чи плануєш ти на перед скільки часу будеш перебувати в інтернеті?

-Ні,не планую.

-Чи вдається зазвичай дотримуватись запланованих часових меж?

-Ні,я не планую того скільки я буду перебувати в інтернеті.

-З якою метою користуєшся?

-Для спілкування з друзями.

-Чи користуєшся соціальною мережею?

-Так.

-З якою метою користуєшся соціальною мережею?

-Для розваги.

-Що в інтернеті подобається і не подобається?

-Мені все подобається.

-Що в інтернеті є не баженим,страшним,не приємним?

-Для мене там не має нічого страшного.

-Що ви хотіли додати до інтернету?

- Як на мене то нічого,там всього достатньо.

-Чи вважаєш ти інтернет корисним для молоді?

-Так.

-Отримуєш ти задоволення від користування інтернетом?

-Так.

-Якою соціальною мережею ти користуєшся частіше?

-vk.com.

-Якими інтернет ресурсами ти користуєшся взагалі?

-Я зазвичай слухаю музику або скачую картинки.

-Що на вашу думку краще:віртуальне чи реальне життя і яке вибереш ти?

-Реальне.

-Краще вибереш в інтернеті,дивитися телевізор чи займатися спортом?

-Напевно,інтернет.

-Що корисного в інтернеті для тебе?

-В інтернеті я можу поспілкуватися з своїми друзями,інколи дізнатися для себе багато цікавої інформації,або послухати музику.

З опитування можна зрозуміти що в наш час дійсно інтернет є не від’ємною частиною нашого життя.Молодь все більше й більше часу проводить в інтернеті,може годинами перебувати в соціальних мережах.Але з часом це перебування стає шкідливим для них самих,адже вони не тільки перебувають в інтернеті,а стають просто залежними від нього!Спочатку вони годинами сидять в соціальних мережах говорячи що вони лише просто спілкуються з друзями,а потім вони просто не уявляють свого життя без нього!Вони стають агресивними,перестають жити реальним життям не звертаючи уваги на навколишній світ…Тому потрібно зупинитися і почати жити реальним життям!

Дудко Юлія

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ l-lll ст. №1

ім..І.С.Обдули

Павлоградськоо р-ну

Дніпропетровської об-ті

Твір-звіт «Діти та Інтернет»

Посилення негативного впливу на дітей засобів масової інформації все більше і більше збільшується з кожним днем. Зараз майже кожна людина може скористуватись Інтернетом.Одні люди,щоб розважитись,інші поспілкуватись,знайти нових друзів,другі-знайти для себе щось цікаве та корисне,а інші заради робочих цілей.Одні люди знають межі користування Інтернетом,а другі навпаки-просиджуть там все своє життя,особливо це стосується підлітків.

Соціологи часто проводять серед молоді опитування про інтернет-залежність.Їх опитування довели,що кожен 2-ий підліток інтернет-залежний.Ось і я вирішила провести опитування.Я взяла інтерв´ю в учня 11 класу Макогона Олександра.Він також любить пограти у комп´ютера,посидіти в соц..мережах.я задала йому декілька запитань:

- Олександре, скажи,будь-ласка,як часто та скільки часу зазвичай користуєшся Інтернетом?

-часто,3-4 години в день.

-Ого!А чи плануєш, скільки часу будеш перебувати в Інтернеті?

-Ні,не вважаю це за важливе.

-З якою метою користуєшся Інтернетом?

-Посидіти в соцмережах,скачати музику,фільми,знайти реферати.

-А якою саме користуєшся соцмережею зазвичай?

-Вконтакті.

-А з якою метою користуєшся?

-Порозважатися,поспілкуватися з друзями.

-А що подобається і не подобається в Інтернеті?

-Подобається те,що хочу,те і знайду,а не подобається забагато реклами,до того ж і не потрібної.

-Що є в Інтернеті небажаним,страшним?

-Безкорисної реклами.

-А що б ти хотів додати до Інтернету?

-Я хотів би запровадити менше реклами та впровадження програм,які блокують вхід дітей до 18 років на заборонені сайти.

-Якими інтернет-ресурсами ви користуєтесь взагалі?

-Скачую музику,фільми,реферати.

-Ти отримуєш задоволення від користування Інтернетом?

-В деякій мірі так.Віртуальне життя також цікаве.

-Ну добре.А чи вважаєш ти Інтернет корисним для молоді??

-Взагалі-то так.Але й не зовсім.Ми користуємось Інтернетом,знаходимо для себе дуже багато інформації,розважаємось,але ж не всі діти бачуть межі для себе,Інтернет викликає велику залежність у дітей,і не лише у дітей.

Але дуже корисним та зручним є те,що не треба багато часу витрачати,щоб шукати інформацію в книжках,не втрачати час у бібліотеці,а в Інтернеті ввів що тобі потрібне і інформація готова.

-Що б ви краще вибрали:подивитися телевізор,посидіти в Інтернеті чи позайматися спортом?

-Взимку я б краще вибрав посидіти перед телевізором,погрітися,адже на вулиці так холодно і нічим не хочеться займатися,але влітку я майже не дивлюся телевізор,рідко сиджу в Інтернеті,адже так добре на вулиці,скільки всього цікавого навколо,і це не Інтернет та телебачення.

-Що на вашу думку краще: віртуальне чи реальне життя?

-Реальне!!

-І що вибереш ти?

- звичайно ж реальне!

Взявши інтерв´ю у 11-класника,я впевнилася,що Інтернет впливає погано не на всіх дітей,але все таки впливає,викликає залежність,затягує. Але треба просто вчасно отямитись та не потрапити в таку пастку,в яку потрапляють сотні дітей.

Нарівська Надія

учениця 10 класу

Межиріцької ЗШ I-IIIст.№1

ім.І.С.Обдули

Павлоградського району

Дніпропетровської області

Твір-звіт

«Діти і інтернет»

Інтернет - всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж, що базуються на комплекті Інтернет-протоколів. Інтернет становить фізичну основу для розміщення величезної кількості інформаційних ресурсів і послуг, таких як взаємопов'язані гіпертекстові документи Всесвітньої павутини та електронна пошта.

Проблема безпеки дитини в мережі Інтернет вже не здається Україні такою далекою. Ніхто не може заперечити, що на сьогоднішній день вона постала особливо гострою. В Інтернеті дитина завантажує музику, використовує обмін повідомленнями, електронну пошту та грає в он-лайнові ігри. За допомогою пошукових серверів дитина з находе інформацію будь-якого змісту та якості в мережі Інтернет. Більшість дітей реєструються у приватних чатах та спілкуються на будь-які теми, видаючи себе за дорослих.

Я замислилась над цим запитанням і взяла інтерв’ю в учениці 6-го класу – Абраменко Оксани.

- Скільки часу ти віддаєш на користування Інтернету?

- Я гадаю,що 2-3 години щодня.

- Чи плануєш наперед скільки часу будеш перебувати в Інтернеті?

- Ні.

- Як суб’єктивно оцінюєш витрачений в Інтернеті час?

- Я можу сказати, що часу було витрачено близько 3 годин, а тривалість переривається на 2-5 хвилин.

- З якою метою користуєшся Інтернетом?

- Завантажити музику, поспілкуватися з друзями в чаті, пограти в онлайн-гру або знайти потрібну інформацію.

- Чи користуєшся соціальними мережами?

- Так.

- З якою метою користуєшся соціальними мережами?

- Щоб знайти щось цікаве для мене.

- Що подобається і не подобається в Інтернеті?

- Мені не подобається,що коли ти шукаєш потрібну тобі інформацію,то на екрані з’являється зовсім не потрібна тобі не цензурна реклама.

- Що корисного в Інтернеті є на твою думку?

- В Інтернеті є найбільша бібліотека знань, багато корисної та пізнавальної інформації.

- З якими небезпеками, пов’язаними з Інтернетом стикалась?

- Я не мала з ним ніколи проблем.

- Що б ти хотіла змінити чи додати до Інтернету?

- Я гадаю, що мені все подобається.

- Чи отримуєш ти задоволення від користування Інтернетом ?

- Я можу сказати, що так, мені подобається спілкуватися з друзями та отримувати потрібну інформацію швидко.

- Інтернет посідає велику роль в твоєму житті?

- Ні, адже це просто мережа. Я маю своє реальне життя.

Сподіваюся, що за допомогою цього інтерв’ю, батьки матимуть нагоду максимально захистити дитину від негативного впливу всесвітньої мережі Інтернет. Але слід пам’ятати, що Інтернет, це не тільки осередок негативу та жорстокості, але й найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних речей. Батьки повинні навчити свою дитину правильно користуватися цим невичерпним джерелом інформації.

Проекти наших учнів

Кiлькiсть переглядiв: 0

"Навчально-виховний комплекс з інтернатним відділенням "Межиріцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Івана Семеновича Обдули - дошкільний навчальний заклад "Ромашка"

поштовий індекс 51473, пров. Шкільний,6 с. Межиріч, Павлоградський район, Дніпропетровська область, Україна

Дата останньої зміни 28 Січня 2015

Фотогалерея